FAQ
Frequente vragen
Wie is My Way Insurance?
My Way Insurance is de commerciële benaming van een product van Actel, merk van P&V Verzekeringen cvba, dat al meer dan honderd jaar actief is op de verzekeringsmarkt. De verzekering My Way Insurance werd speciaal ontwikkeld om aan de behoeften van het merk My Way Insurance tegemoet te komen.
Een verzekering onderschrijven: welke zijn de te volgen stappen?
Contacteer ons per e-mail of bel ons op het nummer 0800 400 41
De openingsuren van ons contact center voor een prijsofferte:
- van maandag t.e.m. vrijdag van 8u30 t.e.m. 19u45
- zaterdag van 9u00 t.e.m. 12u45
Verandering van voertuig: welke zijn de te volgen stappen?
U verandert van voertuig? Wij zorgen voor de inschrijving van uw voertuig en bezorgen u een nieuwe groene kaart.
Contacteer ons:
- telefonisch van maandag t.e.m. vrijdag van 8u30 t.e.m. 19u45 op het nummer 0800 400 41.
- per e-mail en stuur uw aanvraag tot inschrijving en een kopie van uw aankoopfactuur naar info@actel.be
- per post en stuur ons uw aanvraag tot inschrijving en een kopie van uw aankoopfactuur op naar het volgende adres: Actel, koningsstraat 151, 1210 Brussel.
Een adreswijziging: welk zijn de te volgen stappen?
Elke adreswijziging moet aan de verzekeraar worden gemeld. U kunt ons uw adreswijziging melden:
- per e-mail naar info@actel.be
- telefonisch op het nummer 0800 400 41
U ontvangt per post een aanhangsel aan uw contract van zodra de wijziging is uitgevoerd.